lørdag 2. februar 2013

Kortlaging av min datter

Har lenge lovet min datter på 5 år at vi skulle scrappe sammen, men i hverdagens stress strekker ikke alltid tiden til.
Men denne lørdagskvelden bestemte jeg meg for at jeg skulle sette av tid til litt kvalitetstid med bare henne.
Syns det er viktig å ha litt alene tid med bare henne av og til, og jeg ser at hun virkelig setter pris på det ! :)
Blir ofte litt mye mas med lillebror på 1 år som skal være med å "hjelpe" til med alt :)
Og om ikke lenge får hun en til søster eller bror. Denne gangen vet vi ikke hvilket kjønn det er, så det blir spennende :) Termin er satt til 19 mars, så det er jo ikke lenge igjen nu !

Men tilbake til kortene som ble laget i kveld. 2 flotte kort fikk hun laget :)

Det ene korte har hun bestemt seg for å gi til naboen som fyller 30 år i morgen.
Teksten på korte er: Det første tegn på alderdom er å juge på alderen ! Hvor mange år skal vi feire i år?


4 kommentarer:

  1. Viktig med alenetid med de store barna av og til. Fine kort! Kjekt å lage noe som blir ferdig på en kveld og skal brukes med en gang.

    Lykke til!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Ingunn :)

      Ønsker deg en flott uke :)

      Slett
  2. de var virkelig fine :) blir nok det fineste naboen får :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, naboen ble veldig gla for kortet :)
      Så gla at de inviterte henne med på hyttetur førstkommende helg :)

      Slett